“Türkiye’nin yağı Bizim” mottosuyla yalnızca mutfaklarda değil, süreklilik ve yenilikçilik
stratejisiyle dijital kanallarda da maksat kitlesinin en büyük takviyesi olmayı hedefleyen Ülker
Bizim Yağ’ın kurduğu, Türkiye’nin birinci hamur işine özel YouTube kanalı “Hamur Bizim
İşimiz”in abone sayısı 1 milyonu aştı.
“HAMUR BİZİM İŞİMİZ”
En çok aranan tarifler, püf noktaları, ünlü şefler ve influencer’lar ile eğlenceli içeriklere kadar 1000’e yakın hamur işi tanımını izleyicilere sunan, hamur işi gönül işi diyenlerin kanalı “Hamur Bizim İşimiz”, arama trendlerine nazaran oluşturulan içerik stratejisi kapsamında hazırlanan 1000’e yakın görüntü ve Shorts formatında yer alan tanımlarıyla abonelerinin günlük rutinlerinin bir modülü olmayı hedefliyor.
Son devirde izlenme ve etkileşim sayıları da çok etkileyici olan kanalın, 2024 yılında toplam izlenme sayısı yüzde 286 artışla toplam 340 bin saate ulaştı. Etkileşim sayıları da son 6 ayda yüzde 362 artış gösterdi. Kanalın gaye kitlesinde ise yüzde 71 bayan ve yüzde 29 erkek izleyici olması dikkat çekiyor. “Hamur Bizim İşimiz” kanalında yakın vakitte “Nereye Baksak Hamur İşi Görüyoruz” başlıklı özel tanım serisi izleyicilerle buluşacak.